Borkommunikáció

Borkommunikáció
Borkommunikáció
Nyelv:
magyar
ISBN:
9786155164385
Borító:
keménytáblás, védőborítóval
Oldalszám:
304
Kiadó:
Századvég Közéleti Tudásközpont Alapítvány
EAN:
9786155164385
Kiadás éve:
2018
Webshop készlete: Raktáron
7 990 Ft
A vásárlás után járó pontok: 80 Ft
Kedvencekhez
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Részletek
Bor. A magyar ember különleges kapcsolatot ápol vele. Érdemes tudni, hogy a legtöbb európai nyelv a latin vino szóból eredezteti a bor megnevezését, kivéve a görög és a magyar nép.
A borkommunikáció területe kifejezetten azzal foglalkozik, hogyan beszéljünk erről a sajátos termékről, hogyan márkázzuk és hogyan adjuk el a bort,
hogyan lehet hatékony és a fogyasztókat megfelelően megcélzó borleírásokat készíteni, milyen egyedi jellemzői vannak a borújságírásnak, azaz a borról szóló és a borral történő kommunikáció teljes spektrumát lefedi.
A Századvég Kiadó nagy vállalkozásba kezdett: az egyedülálló és teljesen újszerű Borkommunikáció kötet e széles témakör minél nagyobb szeletét kívánja lefedni, húsz szerző és harmincnál több fotográfus közreműködésével.
Az impozáns kiállítású, egyben informatív kötet nem titkolt célja a borkommunikációs alapvetésen túl a minőségi, magyar borok fogyasztásának népszerűsítése.
 
Font Sándor, az Országgyűlés Mezőgazdasági Bizottságának elnöke
Hasonló termékek
Adatok
Cikkszám
b-171097
simplepay_hu_v2 kandh_v2