Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Részletek
"Jobb, ha te választasz, mint ha téged választanak! – ezzel biztatja női olvasóit az amerikai randiguru. Birger szerint ideje tudomásul venni, hogy a romantikus minták az utóbbi években eltűnőben vannak, és a nőkre vár az új szokások kialakítása. Az internetes társkereső oldalak és a mobilalkalmazások ugyanis megváltoztatták a párkapcsolatok születésének dinamikáját, a randipiacon több az iskolázott, független nő, mint a hasonló férfi, s ez utóbbiak a #MeToo mozgalom óta végképp elbizonytalanodtak azzal kapcsolatban, hogyan is közeledhetnek félre nem értelmezhetően egy nőhöz, így azután gyakran egyáltalán nem mernek közeledni. Nincs más hátra, a nőknek kell megtenniük az első lépést! Miért is ne? Elvégre az Y és a Z generáció lánytagjai az élet minden területén tisztában vannak vele, hogy mit – és kit – akarnak. Jól teljesítenek az iskolában, gyakran kerülnek vezető pozícióba a munkahelyükön, miért ne viselkedhetnének hát hasonló merészséggel a szerelemben? Miért kellene ölbe tett kézzel várniuk, hogy rájuk találjon az igazi? A szerző új, bátor stratégiákat ajánl a társkeresésben, szórakoztatóan és meggyőzően kombinálva a tudományos kutatási eredményeket a valós életből vett sztorikkal. Konkrét tanácsokat ad, hogyan viselkedjünk a különféle helyzetekben, hogyan kerüljük el az online ismerkedés csapdáit, és egyáltalán, miért randizzunk idegenek helyett inkább olyasvalakivel, aki az ismerőseink közül kerül ki.
A kötet nélkülözhetetlen kézikönyv minden olyan nő számára, aki másképpen akar társat keresni (és találni), mint eddig tette, csak nem tudja, hogyan lásson hozzá.
JON BIRGER amerikai újságíró, a Fortune magazin munkatársa. Írásai a Barron's, a Bloomberg Businessweek, a New York Magazine, a Time, a Daily Mail, a New York Post és a Washington Post hasábjain is megjelentek, ő maga gyakran vendégeskedik vezető nemzetközi tévécsatornák és rádióállomások műsoraiban. "
A kötet nélkülözhetetlen kézikönyv minden olyan nő számára, aki másképpen akar társat keresni (és találni), mint eddig tette, csak nem tudja, hogyan lásson hozzá.
JON BIRGER amerikai újságíró, a Fortune magazin munkatársa. Írásai a Barron's, a Bloomberg Businessweek, a New York Magazine, a Time, a Daily Mail, a New York Post és a Washington Post hasábjain is megjelentek, ő maga gyakran vendégeskedik vezető nemzetközi tévécsatornák és rádióállomások műsoraiban. "
Hasonló termékek
Adatok
Cikkszám
b-201043
Tömeg
350 g/db