A közösségi média nagykönyve

A közösségi média nagykönyve
A közösségi média nagykönyve
Szerző:
Klausz Melinda
Nyelv:
magyar
ISBN:
9789635430444
Borító:
puhatáblás
Oldalszám:
320
Kiadó:
Athenaeum Kiadó
EAN:
9789635430444
Kiadás éve:
2020
Webshop készlete: Raktáron
4 299 Ft
A vásárlás után járó pontok: 43 Ft
Kedvencekhez
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek
Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amelyben ne említenék meg a Facebook, Instagram, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett ezek a felületek a vásárlási szokásainkat is befolyásolják, vállalkozóként, cégként azonban nem minden esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen. A Közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok és influencerek kezelésén át a nyereményjátékokig. Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségimédia-marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook-hirdetését 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség hat KKV-Marketing Gyémánt-, a turizmus szakma 5 díjjal tüntette ki, míg 2019-ben elhozták a Kreatív Influ' Aranyát, illetve az Internet Hungary egyik fődíját is a közösségimédia-marketinget érintő megoldásaik, eseménykommunikációik és influencerkampányuk miatt. A 2016-ban megjelent könyv bővített, aktualizált kiadása kerül most az olvasók kezébe.
Hasonló termékek
Adatok
Cikkszám
b-189267
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
simplepay_hu_v2 kandh_v2