Marketing alapismeretek

Marketing alapismeretek
Marketing alapismeretek
Szerző:
Bauer András, Berács József, Kenesei Zsófia
Nyelv:
magyar
Borító:
puhatáblás, ragasztókötött
Oldalszám:
452
Kiadó:
Akadémiai Kiadó Zrt.
EAN:
9789630598705
Kiadás éve:
2024
Webshop készlete: Raktáron
4 950 Ft
A vásárlás után járó pontok: 50 Ft
Kedvencekhez
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Részletek
A marketinget gyakran mint az eladás művészetét, a vevők meggyőzésének és igényeik kielégítésének fortélyát, köznapi értelemben vett "tudományát" határozzák meg. A marketing - felfogásunk szerint - olyan
alkalmazott közgazdasági és vállalatgazdasági diszciplína, amelynek mind a gyakorlati, mind az elméleti jelentősége egyre nő. A vállalatoknak olyan környezetben kell hatékonyan működniük, ahol a vevők alkotó módon képesek részt venni a közös értékalkotásban, ezáltal "beleszólásuk", véleményük súlya növekszik.

A magyar gazdaság a 21. században jelentősen integrálódik a nemzetközi piacba, annak minden előnyével és hátrányával együtt. A gazdasági integráció és az információtechnológia fejlődése csökkenti a nemzeti határok
szerepét, de a fogyasztók nemzeti érzelme, hazai termékek iránti vonzalma gyakran növekszik. A globális gazdasági válság és annak hazai sajátosságai jelentősen átalakították a fogyasztók értékrendjét és szokásait.
E környezetben született könyvünk második kiadása. Az új kiadásban az egyik legjelentősebb változás az internet megjelenése és hatása a marketing gyakorlatára. Az internet nemcsak marketingeszközként jelenik meg, hanem lényegesen befolyásolja az eladók és vevők közötti munkamegosztást, lehetővé téve a közös értékalkotást. Ezt követve olyan fogalmakat tárgyalunk, mint a vevői részvétel, a keresőmarketing, a közösségi média, a párbeszéd.
Hasonló termékek
Adatok
Cikkszám
b-221733
Tömeg
660 g/db
simplepay_hu_v2 kandh_v2