Marketingkutatás 4.0

Marketingkutatás 4.0
Marketingkutatás 4.0
Szerző:
Szűcs Krisztián, Lázár Erika, Németh Péter
Nyelv:
magyar
Borító:
kartonált
Oldalszám:
192
Kiadó:
Akadémiai Kiadó Zrt.
EAN:
9789634548539
Kiadás éve:
2023
Webshop készlete: Raktáron
8 200 Ft
A vásárlás után járó pontok: 82 Ft
Kedvencekhez
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Részletek
„Kedves marketinges kolléga! Soha ne becsüld alá a fogyasztód, ügyfeled, soha ne próbáld leegyszerűsíteni a gondolkodását! Járj nyitott szemmel, mérj, értsd meg az értékrendjét, szempontjait, döntéseit! Kizárólag szakszerűen kutass - ennek feltételeként légy tisztában a módszertani lehetőségeiddel! Egy rosszul megválasztott kutatási design többet árt, mint használ - hiába tűnhet az eredmény megnyugtatónak és elfogadhatónak a menedzsment számára. A marketing a fogyasztó viselkedésének vizsgálatával kezdődik, és a siker kizárólag a fogyasztó véleményének vizsgálatát követően értékelhető valódinak. A Marketingkutatás 4.0 könyv segítségével biztos és aktuális tudás birtokába kerülhetsz a fentiekhez.”

Kovács Balázs, Ipsos, Marketing Communications



„Sokéves piackutatói gyakorlatom egyik legfőbb tanulsága, hogy a kutatás sikerében nem elhanyagolható tényező a megbízó felkészültsége. Mondhatjuk, hogy a piackutatás vevőjének elégedettsége megköveteli a vevő edukációját. A Pécsi Tudományegyetem oktatóinak műve ehhez nyújt támogatást. Legnagyobb erőssége, hogy bemutatja a kutatási technológia fejlődésének legújabb eredményeit is. A téma oktatói számára rendkívüli és régen várt segítség.”

Veres Zoltán, Pannon Egyetem, egyetemi tanár
Hasonló termékek
Adatok
Cikkszám
b-215824
simplepay_hu_v2 kandh_v2