Médiaismeret

Médiaismeret
Médiaismeret
Szerző:
Csordás Tamás, Horváth Dóra, Nyirő Dóra
Nyelv:
magyar
ISBN:
9789630594424
Borító:
kartonált
Oldalszám:
316
Kiadó:
Akadémiai Kiadó Zrt.
EAN:
9789630594424
Kiadás éve:
2013
Webshop készlete: Raktáron
4 950 Ft
A vásárlás után járó pontok: 50 Ft
Kedvencekhez
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Részletek

A média szó és fogalom mára divattá, hatalommá, bizonyos esetekben misztikummá vált. A korábbi sportágától megváló élsportoló, a valóságshow-ból kilépő ismeretlen szereplő, valamely televíziós műsorszám nyertese mára jellemzően így fogalmaz: majd megjelenek a médiában - jelezve, hogy a médiában való szereplés: karrier, lehetőség, egyben a siker mércéje. A média ezen értelmezése az egyén szintjén jelenik meg, de mit jelent a magát tudatosan pozicionáló, márkázó vállalat számára? Egy márkamenedzser számára az a mondat, hogy majd megjelenik a márkám a médiában, valami mást jelent, hiszen nem mindegy, hol, mikor, milyen formában, milyen tartalommal jelenik meg. Könyvünk a kérdés megalapozott megválaszolásának módszertanát nyújtja át az olvasónak. A gyakorlati üzleti és marketingkommunikáció képzések, gyakorló szakemberek számára összeállított könyvünkkel a célunk az, hogy bemutassuk, a tudatosan tervezett márka- és vállalati üzenetek csatornái objektíven hogyan jellemezhetők, és ezáltal milyen előzetes preferenciákat fogalmazhat meg a marketing- és kommunikációs tervezés során a szakember.

Hasonló termékek
Adatok
Cikkszám
b-139620
Tömeg
460 g/db
simplepay_hu_v2 kandh_v2