Ogilvy a reklámról a digitális korban

Ogilvy a reklámról a digitális korban
Ogilvy a reklámról a digitális korban
Szerző:
Miles Young
Nyelv:
magyar
ISBN:
9789630992640
Borító:
keménytáblás
Oldalszám:
288
Kiadó:
Kossuth Kiadó
EAN:
9789630992640
Kiadás éve:
2018
Webshop készlete: Raktáron
7 500 Ft
A vásárlás után járó pontok: 75 Ft
Kedvencekhez
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek
A digitális korszak számos új lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles Young az Ogilvy&Mathernél töltött hosszú és sikeres karrierjére alapozva írta meg ezt a nélkülözhetetlen kézikönyvet, amely próbálja elnyomni a digitális korszak "zaját," hogy felhívja a figyelmet néhány alapvető szabályra. A kötet a legújabb kutatások adatait és a legsikeresebb digitális kampányok esettanulmányait felhasználva ad megalapozott tanácsokat gyakorló és leendő reklámszakembereknek. Olyan lényeges témákat tárgyal részletesen, mint az alábbiak: o A MÁRKÁK ALKALMAZKODÁSA AZ ÚJ DIGITÁLIS KÖRNYEZETHEZ o A DIGITÁLIS ÖKOSZISZTÉMA o A FOGYASZTÓK BEVONÁSÁT EREDMÉNYEZŐ INTELLIGENS TARTALMAK o A LEGFONTOSABB CSATATEREK: A KÖZÖSSÉGI MÉDIA, A MOBILTARTALMAK ÉS A FOLYAMATOS KERESKEDELEM o A MÁRKÁK, A DIGITÁLIS TARTALMAK, A KÖZÖSSÉGI TÉR ÉS A TÁRSADALOM KÖZTI VISZONY o A KREATÍV TECHNOLÓGIÁK HATÉKONY ALKALMAZÁSA o A BIG DATA JELENTŐSÉGE o AZ INTERNET ÉS A FELTÖREKVŐ PIACOK
Hasonló termékek
Adatok
Cikkszám
b-167484
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
simplepay_hu_v2 kandh_v2