Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Részletek
A marketingesek és a cégtulajdonosok elkeseredetten küzdenek azért, hogy hatékonyan lépjenek kapcsolatba az ügyfelekkel, de sokszor csak a pénzt pocsékolják. Mert ha nem a megfelelő szavakkal beszélsz a termékedről vagy a szolgáltatásodról, senki sem fogja megvenni.
Az állandó, és egyre növekvő zajjal teli világunkban szinte lehetetlenné vált, hogy hatékonyan érjük el az ügyfeleinket. Ebben a könyvben Donald Miller megosztja az olvasókkal azt a bevált rendszert, amelyet azért hozott létre, hogy segítse az ügyfelek tényleges bevonását az értékesítésbe.
Ebből a könyvből megtanulhatod, hogy az erőteljes történetek univerzális elemeit felhasználva, milyen drámai módon javíthatod az ügyfelekkel való kapcsolattartást.
A StoryBrand keretrendszer segít olyan értékesítési üzenetet létrehozni, amelyet az emberek meghallanak, és amelyre reagálnak is.
Ismerd meg:
mi az a hét egyetemes történetpont, amelyre minden ember reagál;
mi az ügyfelek vásárlásának valódi oka;
hogyan lehet leegyszerűsíteni a márkaüzenetet, hogy az emberek megértsék;
hogyan hozhatjuk létre a leghatékonyabb üzeneteket webhelyek, brosúrák és közösségi médiák számára.
Ez a könyv örökre megváltoztatja azt, ahogyan arról beszélsz, hogy ki vagy, mit csinálsz, és milyen egyedi értéket kínálsz az ügyfeleid számára.
Az állandó, és egyre növekvő zajjal teli világunkban szinte lehetetlenné vált, hogy hatékonyan érjük el az ügyfeleinket. Ebben a könyvben Donald Miller megosztja az olvasókkal azt a bevált rendszert, amelyet azért hozott létre, hogy segítse az ügyfelek tényleges bevonását az értékesítésbe.
Ebből a könyvből megtanulhatod, hogy az erőteljes történetek univerzális elemeit felhasználva, milyen drámai módon javíthatod az ügyfelekkel való kapcsolattartást.
A StoryBrand keretrendszer segít olyan értékesítési üzenetet létrehozni, amelyet az emberek meghallanak, és amelyre reagálnak is.
Ismerd meg:
mi az a hét egyetemes történetpont, amelyre minden ember reagál;
mi az ügyfelek vásárlásának valódi oka;
hogyan lehet leegyszerűsíteni a márkaüzenetet, hogy az emberek megértsék;
hogyan hozhatjuk létre a leghatékonyabb üzeneteket webhelyek, brosúrák és közösségi médiák számára.
Ez a könyv örökre megváltoztatja azt, ahogyan arról beszélsz, hogy ki vagy, mit csinálsz, és milyen egyedi értéket kínálsz az ügyfeleid számára.
Hasonló termékek
Adatok
Cikkszám
b-228770